søndag den 5. februar 2012

My precious

Kæresten og jeg blev i november kolonihaveejere. Jeg fik faktisk tilbudet om haven imens jeg var på ferie i Sydafrika, så takkede pænt nej tak, da jeg ikke havde mulighed for at komme ud at se den. Da jeg så kom hjem 14 dage senere, fortalte nogle gode venner at haven stadig ikke var solgt og så gik det hurtigt. Vi skyndte os at lave en aftale om at komme og se den - vi var begge solgt med det samme og der gik ikke lang tid før at vi blev kolonihaveejere.
Huset er fra '52 og har som man forhåbentlig kan se på billedet nogle dejlige skæve vinkler, der ved første kig sendte min tanker til Christiania. Det er bare så fantastisk! Haven ligger knap 10 min. gang fra vores lejlighed, så jeg går derop så tit som muligt. Jeg bliver 60 år når jeg træder ind af havelågen, der kommer en ro over mig, som er helt speciel og jeg ser mig selv gå rundt og frydes "IIIIIhhhhh se lige, er det ikke bare fint..."


I starten af det nye år, var der én der forsøgte at komme ind i huset, sikkert for at få lidt varme, men øv! Så imens kæresten satte plastik op i det smadrede vindue, gik jeg rundt i haven, og fandt masser af små knopper, det hjalp lidt på frustration over hærværk/indbrud.


Det hele er selvfølgelig dækket af sne nu, så det bliver spændende at se hvor meget der kommer op når sneen forsvinder igen, og det gør den forhåbentlig lige om lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar