søndag den 19. februar 2012

En lille genfundet skat

Meget apropos mit tidligere indlæg det lykkedes fandt jeg i går under oprydning, denne lille skat.
Det er ikke mindre end tre djævlehuer, som endnu ikke er blevet færdige. De mangler faktisk kun at blive syet sammen... Den tyrkis var den første jeg lavede, den var beregnet til den ene af min kærestes nevøer, men blev pga. begyndervanskeligheder, eller hvad man nu kalder det alt for stor (faktisk så stor at jeg næsten selv kan passe den ups ups. Den blå var beregnet til den anden af min kærestes nevøer, men var lidt for længe undervejs og blev dermed for lille tsk tsk. Så har vi den lilla, dens skæbne er endnu ikke helt afgjort, men om lidt smutter jeg til krea-dag hos en veninde, og har besluttet at som minimum skal den færdiggøres i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar