fredag den 23. marts 2012

Projekt babytæppe

Jeg er gået i gang med et babytæppe til min veninde, eller rettere hendes baby som kommer inden længe. Opskriften har jeg fået fra en anden veninde, som har fundet den på Drops. Det er første gang jeg strikker i mønster, men det er kun ret og vrang, hvilket indtil videre gør det rigtig nemt. Jeg er vild med den gule karry-agtige farve og garnet som er Bommix Bamboo fra Hjertegarn, det var også det jeg brugte til mit tæppe til Isak som jeg skrev om her. Glæder mig til at se det færdige resultat.

4 kommentarer:

  1. Ih hvor er det en fin farve. Jeg lavede det samme tæppe til Alma inden hun blev født, men jeg har fortrudt at jeg lavede det i sandfarvet garn. Det er nemlig lidt kedeligt. Jeg ville helt sikkert hellere have haft det i karrygul ;)
    Vh Sanne Krøll (www.hvabehar.dk)

    SvarSlet
  2. Hej Sanne
    Jeg havde faktisk købt flere forskellige farver, men da jeg så besluttede mig for dette mønster var det den her jeg forelskede mig i... overvejer om jeg kan finde på noget til mig selv i den, gul er dog ikke min hudfarves bedste ven... desværre!

    SvarSlet
  3. årh det ser bare rigtig fint ud. Jeg elsker farven!
    Mange hilsner sara

    SvarSlet
    Svar
    1. tak Sara, jeg er selv meget spændt på at se det endelige resultat. Men farven den er og bliver skøn :-)

      Slet