onsdag den 5. december 2012

Totte


 Jeg er med i forskellige facebook-grupper med storskrald, bortgives osv. for det meste synes jeg grupperne er til mere frustration end det modsatte, folk har virkelig en tendens til at være enormt ubehøvlede overfor hinanden. For et par uger siden var jeg dog heldig at der var en kvinde der ville sælge to Totte-bøger for 15 kr. Jeg har selv som barn fået læst både Lotte og Totte og er i dag stadig vild med dem, de er så gode til at beskrive både hverdagssituationer, men også situationer som er lidt ud over det sædvanlige, eksempelvis "Lottes første dag i børnehaven" og "Totte hos lægen" Bøgerne er perfekte til at tale med børn om netop de oplevelser som måske kan være svære at sætte ord på og jeg har på den måde brugt dem flere gange i mit arbejde som pædagog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar