torsdag den 6. december 2012

Et lille kort med perler

Lige som så mange andre leger jeg med perler, og da en af mine veninder har fødselsdag i morgen synes jeg det var oplagt at sende hende et lille kort, jeg ved godt det er en smule banalt, men det kan jeg faktisk rigtig godt li', jeg synes nemlig alt for mange kort er alt for pyntede. Nu satser jeg på at kortet klarer turen med posten, det bli'r spændende. Jeg lavede flagene i går aftes, og der er stadig ikke den bedste belysning i stuen så da jeg her til morgen ville stryge dem var der opstået en lille farvefejl ups. 

Bemærk i øvrigt at jeg har fanget en solstribe i vores nye krea/kontor

Jeg har også været i gang med en af de mange krystaller, man kan se overalt i blogland, og sendte kæresten afsted i morges med et spørgsmål om hvor meget julepynt han troede jeg kunne nå at hænge op imens han var på arbejde... Jeg tror han er lidt utryg.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar