søndag den 30. december 2012

Måske det sidste om jul

Jeg vil lige vise svigermors sjal frem igen, eller rettere indpakningen af det, for jeg synes den blev så fin. Det er længe længe siden jeg købte det brune indpakningspapir, og vidste jeg ville bruge det til jul, så da Camilla skrev om den fine indpakning på denne blog, var jeg slet ikke i tvivl hvordan mine julegaver skulle se ud. Jeg er dog så traditionel at jeg synes de røde farver, også hører julen til.

Jeg var ikke den eneste der havde tænkt i strik, til gaver, min svigermor strikker ikke selv, men havde købt denne poncho/sjælevarmer til mig. Jeg har faktisk selv gået og tænkt på at lave lige netop sådan en, så det var jo en hel perfekt gave.
Jeg blev i øvrigt færdig med Ramslands Sumobrødre 1. juledag, og jeg kan kun give den min varmeste anbefaling. Bogen handler om den 11 årige Lars og hvad der foregår i sådan en drengs liv, om kammeratskab, slåskampene efter skole, om at prøve at forstå de voksne osv. Den er bare virkelig godt skrevet og røg som sagt ned på ingen tid. Nu må han gerne snart komme med noget nyt ham Ramsland, for hans skrivestil er lige noget for mig. Jeg fik en del bøger i julegave, så jeg har kastet mig over den ene af dem: "Alt bliver oplyst" af Jonathan Safran Foer. Jeg gik lidt kold på "Ekstremt højt og utrolig tæt på" i sommers, så jeg er spændt på hvordan det går...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar