fredag den 21. december 2012

dagene går med

#elskede stjerne-lysestager i lidt mere lys
#jeg har det sidste meget lange stykke tid kæmpet og kæmpet med Jan Guillous Coq Rouge. Den har ikke rigtig fanget mig, og det har derfor taget en krig, men jeg er bare så stædig at den selvfølgelig skulle gøres færdig. I går lykkedes det så endeligt og derfor kunne jeg forkæle mig selv med at ta' hul på Ramslands Sumobrødre, som har stået længe og ventet på mig, og jeg elsker den allerede.
#Min dejlige veninde har strikket disse lækre futter fra drops til mig. De er så lækre, og skulle være vildt nemme, så mon ikke jeg bliver nødt til at prøve at lave dem til nogen der trænger...
#Julegaven til svigermor blev endelig hæftet i går, det er garnet som jeg skrev om her, jeg har brugt. Sjalet måler ca 1 meter hvor det er bredest og er ca 85 cm langt. Jeg har brugt en stor rundpind, tror det er str. 14.
#Et billede af mit skrivebord, det er fantastisk at ha' fået et værelset hvor jeg kan sidde og dimse en hel dag, og der er både blevet produceret julekort og andre perlerplade-dimserier.

2 kommentarer:

  1. HVor ser det bare hyggeligt ud det hele!! Glædelig jul søde Line til både dig og Jonas!

    SvarSlet
    Svar
    1. du kan også tro jeg nyder det, det er jo i høj grad med at klemme alt ud af "fri"tiden i øjeblikket, man ved jo ikke hvornår det ændrer sig. Håber også dig og hele din dejlige familien havde en rigtig dejlig jul!

      Slet