mandag den 2. april 2012

Venner af guld

For 14 dages tid siden havde jeg besøg af en af mine gode venner. Efter en omgang brunch var jeg så sød at slæbe ham med på "marked". Der var så mange fine ting, som jeg gerne ville eje, men meget af det syntes jeg var alt for dyrt. Min ven der imod var nærmest rystet over at de ting (primært fra 70'erne) kunne sælges. "det står jo alt sammen hjemme i min mors køkken"
Lørdag kom min kære ven så forbi igen, og se lige hvad han havde fundet hjemme ved sin mor, som jeg måtte få.

3- bøjler, farverne kommer ikke helt til sin ret på billedet.
 Den øverste er meget sart lyserød og næsten neon-grøn. Den midterste er hvid med tyrkis og den nederste er vel nærmest hudfarvet, hvid og sort. 
De ligger ovenpå en bakke som min ven også havde med til mig. 
Hvor er det dejligt med sådan nogle venner! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar