mandag den 26. marts 2012

Blogaward

Jeg har fået en blogaward. Det er søde Camilla med bloggen MyminMy,
 der har givet mig den. Tak skal du ha'!
Awarden fungerer på denne måde:
Man skal linke til den, som man har modtaget awarden af
Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere, 
der har færre end 100 faste læsere
*
Man skal svare på 5 spørgsmål...
*
Hvorfor begyndte du at blogge?
Jeg begyndte at blogge fordi jeg var nysgerrig på blog-verdenen. 
Jeg havde læst forskellige blogs et stykke tid, som jeg synes var inspirerende på forskellige måder, 
det var især krea- og mad-blogs, men også alt muligt andet. 
 Derfor syntes jeg det kunne være sjovt at kombinere de to ting. 
Min kolonihave har dog også en vigtig plads,
 da bloggen også meget er tænkt til at dele hvad der sker der, 
med venner, familie og nysgerrige. 

*
Hvilke blogs følger du?
Jeg følger ret mange blogs og lige som Camilla er jeg meget glad for Flipboard, som hun har præsenteret mig for, fordi det gør det muligt lige at følge med i en travl hverdag. 
Jeg er vild med kreablogs, madblogs (primært uden kød) og blogs hvor det er sjovt og personligt uden at blive for privat.

*
Favorit farve?
Sådan én har jeg faktisk ikke.

Favorit film?
 Åh den er svær!
Jeg er vild med Casablanca, som jeg har opdaget alt for sent.
 Juno, Børnehjemmet, Pans labyrint, 500 days of Summer er blandt favoritterne i øjeblikket. 
Fire bryllupper og 1 begravelse vender jeg tilbage til igen og igen. 

*
Hvilket land drømmer du om at besøge?
Jeg har inden for de seneste par år været på to fantastiske rejser, til henholdsvis Cuba og Sydafrika. 
Jeg drømmer om meget om at rejse til Cuba igen, det har også i mange år været en drøm at komme til enten New Zealand eller Australien og forhåbentlig bliver det det næste store rejsemål. 
Jeg elsker Berlin, og det er ved at være et år siden jeg var der sidst, så forhåbentlig får jeg trukket kæresten med dertil i løbet af sommeren. 

*
Jeg sender awarden videre til:
Skrevet af søstrene Helle og Charlotte, de skriver lige som mig selv om især mad og krea. 
De har nogle rigtig fine ting og har givet mig go' inspiration.

Charlotte laver nogle fantastiske fine og søde ting. 
Bloggen hedder jo strik, men der er også meget hæklet på bloggen.
 Der har ikke været så meget aktivitet på bloggen på det sidste, men jeg håber Charlotte snart beriger og med nogle flere spændende indlæg.

Hvabehar
Sanne på Hvabehar skriver både om oplevelser, ting hun godt ka' li' og ikke mindst det kreative hun laver. Jeg synes Sanne rammer en perfekt balance mellem det personlige og det kreative.

Maries fabrik
Jeg har først lige opdaget Maries fabrik. Marie er lige som jeg ny blogger, og
jeg har fået flere "det kender jeg"-øjeblikke da jeg læste på bloggen,
 f.eks. begejstringen over den første kommentar og
 ønsket om flere læsere. 
Det er en blog jeg skal ha' kigget mere på, for den virker rigtig spændende.

Jeg har opdaget ved at skulle finde blogs med under 100 læsere, at utrolig mange af de blogs jeg læser, har langt over 100. Så jeg vil opfordre til at dele dem der ikke har det. Derfor har jeg heller ikke kunnet finde min 5. blog på under 100 læsere, derfor bliver den sidste bare en blog som jeg synes er enorm lækker. Faktisk kan jeg ikke gennemskue hvor mange læsere den har... Det er:
 
The Food Club
Bloggen er virkelig flot sat op. Jeg har endnu ikke prøvet nogle af opskrifterne, men det er også lige meget for bloggen er bare så flot.




3 kommentarer:

  1. Mange tak for de søde ord :-) Jeg vil tage stafetten op en af de kommende dage.

    SvarSlet
  2. Hei!!
    Så havnet awarden hos meg!! Via Maries Fabrik!!
    Så gøy!!!
    Klem Fru Samuelsen:-))))

    SvarSlet