tirsdag den 29. januar 2013

vi har fået...




 Vi har fået de smukkeste blomster, men det bedste vi har fået er hende der er grunden til blomster. Hun ankom nemlig for 1 1/2 uge siden og har selvfølgelig vendt op og ned på vores verden.

Jeg lovede Camilla efter hendes indlæg om Mormor-tæppet at vise nogle af de ting frem "vores" mormor har lavet. Tæppet har hun strikket efter en gammel opskrift, fra hendes skattekiste. Det er dejligt stort og lækkert blødt og så er jeg vild med farven. Farven passer i øvrigt perfekt sammen med sengetøjet som hende og min moster sammen har syet, på betrækket har de syet en gammel knipling som min oldemor har lavet, det er da fantastisk.

3 kommentarer:

  1. Endnu engang stort tillykke med hende! Hvor er det bare fint, både tæppe og sengetøj! Lækkert med noget til mini som virkelig betyder noget og har historie!

    SvarSlet
  2. Kæmpe tillykke med jeres barn - det er en dejlig ting med sådan en ny baby :)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak skal du ha' Cecilie og i lige måde og ja det er helt fantastisk med sådan en lille ny én. Jeg mangler dog at gennemskue hvornår det er man sådan har tid til at læse blogs og bøger og den slags

      Slet