mandag den 12. november 2012

Søndage

De sidste to søndage er blevet brugt i København på koncerter. Jeg købte billetterne i sommers, så det har været længe at skulle vente på dem.
Først hørte jeg Bon Iver, koncerten var i Forum, hvor jeg aldrig har været til koncert før, og jeg må indrømme at jeg synes stedet var for stort til denne type musik, og det første stykke tid var lyden bare ikke lige i øjet, det blev dog bedre. Til gengæld spillede bandet mange anderledes versioner af numrene og det var rigtig fedt.  Her er et mine yndlingsnumre.

I går var min bror og jeg så ude at bruge min fødselsdagsgave til ham. Vi var i nemlig i Falconer og høre Band Of Horses. Hvad Forum ikke magtede pga. den store arena må man sige Falconer gjorde. Lyden var fantastisk fra start til slut, og så passer det mig også bedre med en koncert med et par tusinde frem for 10.000. Bandet havde bare så meget lune, og især forsangerens lidt mærkelige humor gik lige ind. Det var virkelig en rigtig god koncert.
Her er et af deres gamle, men helt fantastiske numre


Lørdag blev i øvrigt brugt hos skønne Camilla, det kommer der mere om senere. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar