onsdag den 14. november 2012

Fantastiske streger

Som jeg skrev i mandags besøgte jeg Camilla i lørdags. Camilla havde opfordret mig til at tage lidt tøj med til at trykke på, begrænsning er bestemt ikke en spidskompetence hos mig og jeg havde derfor taget 4 bodyer, to trøjer og en enkelt til mig selv med...planen var så at der var lidt at vælge imellem, men da jeg først sad foran alle Camillas rammer var det alt for svært at vælge fra, og der blev derfor trykt på hele molevitten.


Vi skal flytte på lørdag, så sofaen var den eneste mulige baggrund for billeder (ud over de ca. 1000 flyttekasser, som fylder vores stue op) og den yder bare ikke helt de flotte tryk og deres farver retfærdighed.


Jeg er bare så vild med dem, jeg prøvede lørdag eftermiddag at vælge en favorit, men det er simpelthen umuligt, med de fantastiske streger. Resten må I se når kasserne er pakket ud igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar