lørdag den 24. november 2012

En kop nikotin anyone?

Som jeg skrev om her, fandt jeg for snart længe siden en PH-5'er i TAP1. Den har så ligget på loftet og ventet på at jeg ku' ta' mig sammen til at gøre noget ved den. I dag står vi så imellem to hjem, hvilket vil sige at den sidste rengøringen mangler i lejligheden og derfor hænger de fleste af vores lamper der stadigvæk så der er lys til den kommende rengøring. 
Derfor er der heller ikke meget lys her i huset, så i ren mørke-desperation blev vi enige om at hænge PH'en op til vi har fundet ud af hvad vi vil.
Den skulle dog have en lille klud først....

var det noget med en kop nikotin? Det var simpelthen helt vildt som der kunne tørres af, det var heldigvis ikke så svært som jeg havde troet, og faktisk kunne Neutral opvaskemiddel og knofedt klare det meste.

Selvom kæresten har forsøgt at skrue lidt på den, er den stadig pil-skæv, men ih hvor jeg elsker den, som den hænger her og lyser i vores stue.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar