søndag den 18. august 2013

kage til svigermor


min svigermor havde fødselsdag i sidste uge, og havde spurgt om jeg ville bage en kage. Kagen er absolut ikke mit stærkeste kort, men når nu hun gerne ville ha' kage, måtte jeg jo forsøge. Jeg søgte lidt rundt efter opskrifter og fik en masse gode forslag fra venner på FB. Jeg endte dog med at finde denne her i et gammelt madblad, opskriften kan man også se her. Der er slet ikke brugt hvedemel i kagen og det synes jeg var både positivt og spændende, til gengæld valgte jeg den nemme løsning og købte mandelmel, det var godt nok dyrt i forhold til selv at ha' smuttet og blendet en pose mandler... det må være næste gang. Kagen var nem at lave og frostingen med revet lime satte prikken og i'et, den skal helt klart bages igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar