tirsdag den 23. juli 2013

dåse del 4

jeg vil lige vise mine kaffedåser frem. De to forreste dåser har jeg arvet fra min morfar, og især den brune er blandt favoritterne. Min morfar boede i Kolding og jeg har gennem min barndom været på Koldinghus, som er afbilledet på dåsen et hav af gange, så det passer så fint at dåsen fra min morfar har det motiv. Bagerst står den klassiske cirkelkaffe dåse som jeg har fået af den dejlige Lilli som også har givet mig en af de andre favoritter som jeg skrev om her

4 kommentarer:

  1. Hvis du nogensinde kunne finde på at sælge den brune kaffedåse fra kolding så vil jeg meget gerne købe den God pris gives.
    Mvh Bent Mølholm

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Bent. Det tror jeg ikke kommer til at ske, den har stor affektionsværdi

      Slet
    2. Det er fuld forståeligt, meeen som sagt vil jeg gerne give en god pris hvis du en dag ombestemmer dig ☺

      Slet
    3. Det er fuld forståeligt, meeen som sagt vil jeg gerne give en god pris hvis du en dag ombestemmer dig ☺

      Slet