tirsdag den 2. april 2013

Jeg prøver igen

Jeg har sådan haft lyst til at strikke det sidste stykke tid, og er begyndt på en masse forskellige projekter, som nu er røget i bunken af ufærdige projekter/dårlig samvittighed. I min søgen efter inspiration til nyt projekt fandt jeg noget gammelt garn som er super lækkert. Nu prøver jeg så igen, på at strikke den der djævelske babyundertrøje som var så meget imod mig sidst. Jeg har valgt at strikke den i str. 1 år, så jeg har tid til at blive sur på den, finde den igen og alligevel nå at blive færdig med den til at Bom bom kan komme til at bruge den... forhåbentlig!
Det mest spændende bliver om jeg har garn nok, med den forrige brugte jeg nemlig mindre end opskriften sagde, så det satser jeg på jeg også gør denne gang, ellers skal jeg for alvor til at være kreativ.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar