mandag den 22. oktober 2012

Om ikke helt at kunne holde hvad man lover sig selv

Jeg havde egentlig lovet mig selv at jeg ikke måtte købe nyt garn til nye projekter, før jeg har fået afsluttet de fleste af de ufærdige projekter, som jeg har skrevet om flere gange, men det bliver altså en smule kedeligt kun at skulle hæfte ender, sy sammen osv. så i dag da jeg næsten tilfældigt kom lige forbi min yndlings-garn-pusher Garnlageret. Kom jeg alligevel til at købe ind til to små projekter. Jeg er vild med farverne.


2 kommentarer:

  1. Kjempefint med grått! Jeg skal innom garnbutikken og kjøpe noen nøster med lys grå eller gråmelert. Så blir det nok noen flere telys som får strikketrekk:-))))
    Ha en fin dag!!

    SvarSlet
    Svar
    1. faktisk snyder farven på billedet lidt. Mohairen er mere mørk-tyrkis med lidt gråmeleret. Ulden er grå-blå, begge tæt på en form for petroleums-farve... Men jeg er snart færdig med det første projekt, så håber jeg at kunne fange farven bedre når der kommer et indlæg om det :-)

      Slet