søndag den 2. september 2012

Dåser

Jeg har et eller andet med dåser, som man også kan se på mine genbrugs-indlæg. Jeg synes simpelt hen der er lavet så mange fine dåser, de første jeg rigtig kan huske jeg faldt for var cirkel-kaffe damen, og nogle cigaret-æsker. Jeg er så heldig at jeg har fået de fleste af mine dåser forærende, men det gør nok også at jeg er en smule nærig, når jeg finder dem andre steder. Jeg har ikke tal på hvor mange dåser jeg har, og det er måske godt nok, men jeg er kommet frem til at jeg vil vise lidt af dem frem. Jeg er også kommet frem til at jeg vil prøve at følge op på en udfordring min veninde indirekte har stillet mig, hun opdagede at der er en del af dem som er tomme, så udfordringen er altså at få fundet på noget af have i dem.

Denne skønhed er en af mine favoritter. Jeg har fået den af min eks-sviger-mormor, som er en helt fantastisk kvinde, dåsen står altid fremme og er med til at hun ofte er i mine tanker. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar