søndag den 23. september 2012

Når kæresten laver mad

Indrømmet så burde det være min kæreste der skrev mine mad-indlæg, han er nemlig meget bedre til at lave mad end mig, men han er jo også oprindelig udlært kok. I går kom jeg hjem med et ønske for aftensmaden: noget med ravioli og svampe. Det resulterede i en lækker aftensmad, som desværre ikke er afbilledet. Vi fik ravioli, men rødvins-champignon-sovs, og en salat lavet af langtidsbagte tomater, haricot vert, granatæble-kerner, spinat og rødløg. Tomaterne blev bagt halveret. Rødløgene simrede i saft fra granatæble, balsamico, rødvin, peberkorn, laurbærblade, honning og en smule lime-curd. Bønner, spinat og rødløg var hurtigt på panden i lidt olie og smør til sidst. Her efter blev det blandet, og det var en virkelig lækker salat.

Og så lige lidt til smilebåndet, denne her video har jeg set flere gange i løbet af weekenden, jeg synes bare det er helt fantastisk. Nu ønsker vi os en kælegris herhjemme. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar