mandag den 30. juli 2012

Et lille fund

I starten af "sommeren", lige inden min ferie startede havde jeg besøg af en af mine gode veninder fra København. Hun er haj til at finde de mest fantastiske ting i genbrug og jeg var derfor nødt til at slæbe hende med til et århusiansk loppemarked. Hun købte en hel del meget hurtigt, jeg nøjedes konservativ med to ting, det største og alligevel mindste fund er denne fantastiske madkassse.



Den er, som man kan se lidt rusten og ridset, men det gør mig faktisk ikke noget at man kan se den har været brugt. Jeg synes den er så fin!

2 kommentarer:

  1. Hej Line. Sådan en madkasse havde jeg i min skoletid, sjovt at se den igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. min mor har også sagt at alle havde den dengang. Jeg er meget glad for den, men mangler lige at finde ud af hvad der skal i den... men sådan er det jo med mange af mine dåser, de bliver mest til pynt

      Slet