lørdag den 3. marts 2012

Weekend

Begrænsning er en stor kunst!  Især når det gælder popcorn til fredagshyggen... 




Jeg er blevet færdig med to små projekter.
1. Bogen Gør oprør af Stéphane Hessel, som jeg har lånt af mine tillidsmand. Som der står bag på, har bogen eller skriftet nogle meget relevante hovedpunkter: Stop ligegyldigheden, luk øjnene op og engager jer. Vær indignerede!
Hessel er i sig selv en spændende person, og beskriver også sit eget engagement til Palæstina. Jeg er meget enig i disse betragtninger.  
Det er meget interessant lille bog, som jeg vil anbefale til at sætte lidt tanker i gang.
2. En halskæde. Jeg købte diamanten sidst jeg var i København, den er egentlig beregnet til at ophæng, men jeg havde andre planer med den. Nemlig ophæng om min hals. Jeg synes nemlig de halskæder med plexi-glas man kan købe, er alt for dyre. Garnet har jeg fundet hos min yndlings garn-butik i Århus, Garnlageret. Der er blevet grint en del af den heftige farve på garnet af mine venner, og min mors kommentar var "hvad skal du lige bruge resten af nøglet til?" bare rolig, det skal jeg nok vise senere, jeg har nemlig fået en rigtig go' ide, synes jeg selv.


Og så lige et par billeder fra min eftermiddag


 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar